Inflyttningsfeeest!

Igår var det äntligen dax för min inflyttningsfest, första festen i min lilla lägenhet. Hela 13 personer var vi i min etta och alla fick plats utan problem. Det var galet roligt att få träffa alla, det var vissa nya ansikten här och några kompisar som jag inte hade sett sedan i somras. En lyckad kväll som slutade på Verandan.
Fördrink och lite snittar och tilltugg
 Alla som var här fick i uppdrag att måla en tavla till mig. Nu hänger konstverket ovanför mitt skrivbord. Man kan ju nästan tro att alla mina vänner är konstnärer, eller vad tycker ni?!
 
Jag hade satt upp en lite "kladd-lapp" mittemot toaletten. Gissa hur roligt det var att läsa på den imorse när jag morgonkissade?! Den får helt enkelt hänga kvar där :) 
 
TACK för igår, kära vänner!


 AnnaSmyckeform

Vad trevligt det ser ut som att ni hade! Kul idé med tavlan och klotterlappen. Tilltuggen ser också hemskt mumsiga ut. Kanske kan det bli ett inlägg med recept på dem? Alltid kul med lite inspiration :)
Kram

Svar: Ja, målandet blev uppskattat. Tilltuggen är nästan för enkla för att lägga ut recept på... men jag ska fundera på det ändå. Kanske kommer "recept" så småningom.Kram
Sofie Silwer



URL: http://www.annasmyckeform.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?