"...But I don´t have any plans..."

Fredag idag
och jag vaknade med lite helgångest.
Varför?
För att jag har absolut inget planerat denna helg. Tråkigt och en liten panikkänsla fyller mig.
Ska jag sitta ensam hemma hela helgen??
Eller är det denna helg som jag ska mod till mig att gå på bio själv, utan sällskap?!
Jag får ta och spana in filmutbudet, det var ju ändå ett år sedan jag var på bio senast...
 
Att jag behöver hitta en sysselsättning, en rolig aktivitet insåg jag nu under veckan. Vad det blir för aktivitet är inte klart än, men jag har några idéer...
Men jag vet att jag redan är less på att tillbringa varje kväll i TV-soffan och jag måste aktiveras.
 
Men som sagt, det är fredag och det absolut roligaste som kommer hända idag är...
FREDAGSSTÄDNINGEN!
Det blir min första riktiga fredagsstädning på 1½ år. Ni får tycka jag är konstig men jag har längtat efter det.
Igår var jag iväg och köpte mina favoritstädgrejor, så nu är jag redo för att storsäda lägenheten.
Kommer kännas så skönt sen när lägenheten är ren och luktar gott!
 
 
TREVLIG FREDAG!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?