Min flyttdag i bilder!

Jag är på plats i Norrland, i Skellefteå, i min nya lägenhet.
Hela senaste dygnet har varit väldigt intensivt och mina känslor har hoppat upp och ner, fram och tillbaka. 
Tänker bjuda på några bilder från flyttdagen igår.
Kl. 6.00 har suttit på tåget i 8 timmar, trött, sliten och ledsen....
8.30 är jag framme i Bastuträsk där det sedan blir buss till Skellefteå.
Kl. 10.00 hämtar jag nycklarna till mitt hem
10.45 Hemma!
Hänger upp första inredningsdetaljen
12.00 Går och handlar på Kvantum som ligger 4 minuterd gångväg bort. Yeey!
13.00 Lunch på golvet i köket med massa reklam att läsa igenom
Kl. 14 På arbetsförmedlingen, något less efter att fått vänta 1 1/2 timme för att få prata med arbetsförmedlare
17.30 börja flytta in möbler i lägenheten.
22.30 Soffan är ihopskruvad och jag är redo att slappa en stund
 
Nästa flyttlass kommer till helgen, så fram tills dess kommer lägenheten vara ganska tråkig, men jag är tacksam att jag har en soffa att slappa i :)
 
Nu: mot Rusta för att inhandla målarfärg





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?