Nu är allt på plats!

Nu är alla mina saker samlade i min lägenhet... och det är inte lite saker kan jag berätta. Målet är att inte ha några saker i förrådet, vilket betyder att jag måste rensa, slänga, skänka och sälja en hel massa saker.
Jag bor i en 1.a och just nu ser mitt rum ut så här. Kaos.
 
Världens största TACK till mamma och pappa som denna helg har kört 90 mil för min skull och som totalt har kört nästan 200 mil den senaste veckan p.gr.a min flytt från Stockholm till Skellefteå. Även Tacksam för all deras hjälp som jag fått med att bära kartonger, borra upp saker på väggarna och diska allt köksporslin. 
 
TACK även till Malin och Jessica som lånat ut sina förråd till alla mina saker. 
 
Känner även stor Tacksamhet till Boas som hjälpt mig flytta i veckan och som har förvarat alla mina möbler hos sig i sommar.
 
Men nu är allt på plats och jag har äntligen ett HEM, ett eget hem. Tror inte att jag kan förklara med ord hur skönt det är.... Glädje, lycka och Tacksamhet är vad jag känner iallafall.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?