One More Time...

Helgen har varit bra, inte gjort så himla mycket, men den har varit bra ändå. Troligtvis för att fredagkvällen blev så lyckad. En utekväll på Verandan där vi dansade bort halva natten. Mycket trevligt och efterlängtat!
 
Idag har jag cyklat några varv runt stan med datorer. Jo, det är sant...
Igår när jag satt och skrev på min nyinköpta dator, bara en vecka gammal, så dog den plötsligt. Den blev helt svart och ville inte starta igen. Jag laddade fullt, men den gick ändå inte att starta.
Så det fanns inget annat jag kunde göra än att packa ner datorn i ryggsäcken och cykla de där 4 km till Elgiganten för att lämna in den på lagning.
 
Väl framme så visade det sig att jag får en helt ny dator om jag lämnar in kartongen med tillbehör...  Jag tog för givet att de skulle laga min trasiga dator och att jag skulle få tillbaka samma om några veckor och därför tog jag inte med kartongen. Dåligt tänkt av mig... det var bara att cykla hem igen och hämta alla tillbehör... och cykla tillbaka.
 
Jag fick ut en ny dator... och cyklade hem igen. Så nästan 1.5 mil har jag cyklat idag p.gr.a av en dator. Så nu ska jag sitta med (nya) datorn i knät med gott samvete ikväll... Blev även tvungen att installera om alla program, det tog 2 timmar det också... Så idag har jag minsann haft fullt upp och inte varit uttråkad.
 
Nu: slapp i soffan





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?