Snart börjar det roliga!

Alla lådor är uppackade.
Jag har rensat, jag har plockat, jag har slängt, jag har sorterat, jag har förvarat, jag har skänkt och jag har sparat.
Men nu är allt där det ska vara.
Jag har slängt/skänkt kläder och smycken som jag hade sparat från när jag gick i högstadiet, alltså ca. 16 år gamla saker/kläder som jag inte har använt de senaste 15 åren typ.
Varför har jag sparat allt detta i alla dessa år?!
 
Igår fick jag hjälp med att få igång det trådlösa nätet.
Idag fick jag hjälp med att köra bort flera kartonger med saker/kläder till Second hand butik.
Och ikväll fick jag hjälp med att skruva fast benen på min säng.
Allt är alltså på plats och nu kan det roliga börja
Inredning!
 
Imorgon får jag mina tapeter, så i helgen blir det tapetsering av fondvägg i kök.
En (köks)soffa ska målas och kläs om.
 
Efter som jag blir klar med alla projekt så kommer jag lägga ut före och efter bilder
 
Då köket är mitt första projekt så börjar jag dela med mig av en före bild redan nu.
 
Nu ser det ut så här. Efter-bilden kommer nästa vecka....
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?