Brrrrr...

Det är den 2.a september, med andra ord är det höst.
Igår kom känslan av höstångest över mig. En känsla som jag nästan aldrig har.
Jag gillar hösten, men igår kände jag mig frusen, tom och ensam. Tror det beror på kontrasteffekten, att plötsligt komma hem från ett varmt land med roliga människor till ett kallt Sverige och en tom lägenhet.
Jag hoppas det bara är en tillfällig känsla...
 
September, min sista månad i Stockholm och på Gröna Lund, det känns också tråkigt, otrolig tråkigt. Bara den tanken får mig att känna mig mer höstdeppig. Jag trivs ju här! Men Stockholm finns ju kvar...
 
Nu i september kommer jag bara att arbeta 50%. Det betyder mycket ledigt under veckorna. Måste helt enkelt försöka ta vara på mina sista lediga dagar här i Stockholm, ha så roligt som möjligt.
 
Nu ska jag krypa ner under en filt, för jag fryser...
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?