Fullspäckad vecka

Vilken vecka det har varit. Full fart, som jag gillar.
I tisdags var jag och Ida på Musichall of Fame och ABBA-musset.
Jag är ingen ABBA-fantast men har ett stort musikintresse, så jag fastnade verkligen för Swedish Hall of fame. Är du musikintresserad och gillar musikhistoria så är museet väl värt ett besök. Vi var där flera timmar och jag ville inte riktigt lämna museet...
Takida va med på ett litet hörn i Swedish musichall
 
 
Men då jag hade ett flyg att passa så var jag tvungen att åka ut till Arlanda, så på tisdagkväll tog jag sista flyget upp till Skellefteå.
 
Onsdagen tillbringade jag i Skellefteå, jag hann smyga förbi mitt kommande hem, ta en fika med Therese och samtala flera timmar med Malin över köksbordet innan jag tog flyget tillbaka till Stockholm på onsdagkväll.
 
Från Arlanda åkte jag direkt till Östermalmstorg där mina kollegor väntade på mig. Efter en kväll på dansgolvet, nattamat på 7-eleven och några få timmars sömn i min kollegas lägenhet hittade jag hem till mig kl. 11 på torsdagmorgonen.
 
Det var en iskall lägenhet som välkomnade mig hem. Frusen, trött och med en stor längtan efter en dusch inser jag snabbt att värmen och varmvattnet är avstängt... Så det blev till att sätta på sig myskläder, fleecetröjor och krypa ner under täcket för att få lite värme. Duschningen fick vänta då vattnet var iskallt...
 
Och värmen kom faktiskt inte tillbaka under torsdagen, så jag fick ligga nerbäddad under täcket hela dagen för att hålla värmen, ofräsch med en enorm längtan efter en varm dusch...
 
Som sagt, några riktigt fartfyllda dagar. Idag är det fredag och värmen kom igång igen under natten.  Idag ska jag packa, tvätta och jag ska duscha!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?