Imorgon är det äntligen dax!

Gröna Lunds avslutningsfester brukar vara lyckade tillställningar. Imorgonkväll är det dax för årets sk. stjärngala på Tyrol, där ca. 600 Gröna Lundare ska äta middag och roa sig tillsammans. Jag är galet peppad!
 
Det här blir min 5.e avslutningsfest på Grönan och jag måste säga att årets tema är utan tvekan det roligaste temat. Jag sitter just nu och pysslar lite med de sista detaljerna i min outfit... Jag lovar att det kommer bilder nästa vecka.
 
Bjuder på några bilder från förra årets avslutningsfest. Då var temat "Space", vi valde då att vara olika stjärntecken och jag var "Jungfru"...
 
God 3-rätters och påkostad underhållning brukar det vara på Stjärngalan
 
 
Förra årets outfit...
 
I år är temat "Steampunk" och här är några av de detaljer som jag ska bära under kvällen
 
 
 
Bilder från festen bjuder jag på på tisdag.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?