Måndag-fredag, måndag-fredag, måndag-fredag...

Det känns som om veckorna bara har två dagar. 
När helgen slutar är det plötsligt måndag och innan man hinner gäspa så är det plötsligt fredag och helg igen. 
Imorgon är det fredag och jag får äntligen åka hem, har en enorm hemlängtan! Veckan i Umeå har gått lika snabbt som vanligt. I onsdags var det AW med några kollegor, känns så himla roligt att äntligen ha kollegor igen. Efter en tid som arbetslös så uppskattar man verkligen kontakten med kollegor.
Livet i Umeå är annars inte så spännande, alla dagar ser typ likadana ut:
Jobbar ca. 8 timmar
Går en kort runda på stan efter jobbet
Tränar sedan i 2 timmar
Går hem och lägger mig på min madrass tills jag somnar.
 
Just nu ligger jag på madrassen och tänker sova.
G'natt!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?