Mina nya 'Nike Dunk Sky High'

Mitt intresse för shopping är ganska litet, men ibland ramlar jag över skor och kläder som jag känner att jag bara måste köpa. För ett par veckor sedan hittade jag ett par sneakers på Stadium i Umeå som jag blev lite förälskad i. Tyvärr fanns de inte i min storlek. Sedan dess har jag sökt efter dessa skor lite överallt utan att ha hittat dem i min storlek. Men på nätet finns ju allt, även de sneakers jag föll för.
Och i fredags fick jag äntligen hem dem, mina nya 'Nike Dunk Sky High', sneakers med kilklack.
 
 
 
Jag trivs så bra i mina nya pjuck, så jag bestämde mig för att jag behöver ett par vita också. Tyvärr finns inte denna modell i vitt. Så därför skickade jag iväg en beställning på dessa 'Nike W Force Sky Hi' istället.
 
Nike W Force Sky High, snart på mina fötter.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?