Jag hinner inte göra allt jag vill, men jag hinner göra roliga saker

Tänkte försöka sammanfatta förra veckan lite kortfattat, förra veckan bjöd på allt.
 
Förutom att jag har jobbat hårt med budgeten på jobbet hela veckan, så har jag även hunnit lite annat på kvällarna.
I måndags fick jag klart med fortsatt anställning på mitt jobb, så nu har jag en tillsvidareanställning och ingen är gladare än jag.
På tisdagskväll tillbringade jag kvällen på Eddahallen med en kompis, massa prat och 1½ timme i bubbelpoolen.
I onsdags kraschade min dator (trodde jag) och jag misstänkte att årets julklapp till mig skulle bli en dator.
I torsdags hade vi personalfest i Umeå och jag kom hem vid 23.30
I fredags blev det Sushi och hockey hemma hos en kompis.
Lördagen blev stressig med häng med kompisar, jobb på Friskis och fest på kvällen med vänner som jag inte träffat på väldigt länge. Lördagkvällen kan sammanfattas med succé!
Söndagen blev det ingen sovmorgon, promenad till Elgiganten där säljaren lyckades laga min kraschade dator (Yeey), gick en kortis på Julskyltningen innan jag åkte hem till kompis i Bergsbyn, där jag käkade middag och drack glögg. Hemma vid 21 då jag stupade i säng då jag hade rejält med minus på sovkontot.
 
Igår var det första advent och för första gången på ca. 10 år så har jag inte bakat några lussekatter och det är endast p.gr.a tidsbrist. Jag har prioriterat annat, men jag ska erkänna att jag är något stressad över att jag inte har några lussekatter i frysen. Planen är att baka dessa på onsdag.
Jag har heller inte julpyntat allt klart här hemma... men det får jag slutföra till helgen.
 
Imorgon blir det besök hos tandläkaren och hos frissan. Yeey!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?