"...Don't stop now, just be the champion, work it hard like it's your profession, watch out now, 'cause here it comes..."

Mitt hälsosamma år har börjat riktigt bra. Jag äter bra mat och väldigt lite sötsaker.
Plus att jag har kommit igång bra med träningen. Tror jag har varit på gymmet totalt 16 gånger hittills i år, vilket är en ovanligt bra start för mig. Lika bra att passa på nu när jag har både tid och energi.
 
Idag hade jag en bokad tid med en gyminstruktör och det ökade min motivation ytterligare kan jag lova. Han la upp ett träningsschema åt mig (och kompisen Lisa) som vi ska köra i ca. 8 veckor. Blir roligt med mer variation i träningen och dessutom blir det roligt att träna med fria vikter och skivstång... det har jag inte vågat mig på tidigare. Vi insåg snabbt att min svaga punkt är magmusklerna, så nu blir det hård magträning framöver.
 
Ska bli himla roligt att se om min kropp blir starkare under den här perioden.
Hur som helst så är jag peppad till 1000!
 
(Rubriken är en rad från Britney Spears låt "Work B***h")





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?