Ett Nytt År är här....

Varje nytt år ser jag alltid fram emot året med spänning och förhoppningar. När året börjar lida mot sitt slut så brukar jag alltid tycka att det är skönt att det är över och att ett nytt år står för dörren.
Så även vid detta årsskifte.
Jag får alltid ny energi vid varje nyårsskifte och det är galet skönt. Jag är taggad till tusen och ser med stor spänning fram emot det nya året.
Jag tror det beror på mina drömmar och mål som jag alltid bestämmer mig för att uppnå under det kommande året.
Igår skrev jag lite om de mål jag uppnådde under förra året.
Listan med 2014 mål och önskningar är färdigskriven och jag är redo att kämpa för att nå dessa mål!
Jag tänker inte berätta vad som står på listan men jag kan avslöja att mina topp 3 målsättningar för 2014 handlar om arbete, hälsa och Kärlek!
 
2014 är här...
Nu kör vi!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?