"...Listen, I mean it, there's nothing that he's worthy of, he's just another playa'..."

"Ska verkligen njuta av lugnet dessa dagar"
Så avslutade jag mitt förra inlägg och jag skrattar lite när jag läser den raden.
Det är söndagkväll och helgen blev inte alls som jag trodde, den blev mycket roligare.
 
På fredagmorgon, klockan 07.37, fick jag ett SMS av en kompis: -Vad händer ikväll?
Några timmar senare var kvällen planerad.
 
Två blonda yrväder, med stort hår och vid namnet Sofie gjorde Skellefteå osäkert på fredagkvällen. En rolig kväll, där vi träffade på många nya spännande människor, som vi förvirrade något när vi båda presenterade oss som Sofie.
 
Under lördagen tog Sofie och jag en runda på stan innan vi gick hem till mig och slappade i soffan några timmar. När lördagkvällen kom så fick vi även sällskap av ytterligare en kompis. De blev hämtpizza och tjejsnack några timmar innan vi letade oss vidare ut till Verandans dansgolv. En himla rolig kväll med kompisgänget helt enkelt.
 
Idag har jag förberett inför veckan, som mest bjuder på olika resor. Ska bli roligt att med en liten semestertripp i slutet av veckan.
 
När jag återvänder hem till Skellefteå igen?
Hmm, som det ser ut just nu så är det här min sista dag i Skellefteå under maj månad... Jag har mycket planerat de kommande veckorna och därför kommer det även vara ganska tyst här på bloggen också.
 
Nu: sova, sova, sova!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?