Det bästa med nya städer är...

Jag älskar verkligen att besöka andra städer.
Landade här i Göteborg vid kl 10 morse. Gick en snabbis på stan innan det var dags att träffa mina kollegor (som jag inte träffat tidigare) på kontoret här i stan. Vi åt en god lunch och pratade jobb. Efter lunch jobbade jag några timmar. Roligt med ett miljöombyte och arbeta från ett annat kontor.
 
Efter jobbet gick jag direkt till gymmet och tränade 1 timme. Skoj att träna på ett gym där ingen kommer träffa en igen, så jag vågade faktiskt prova fler gymredskap  än vad jag gjort tidigare.
 
Ikväll var jag och käkade middag på O'learys. Att sitta i en sportbar i en stad där jag inte känner nån och inta middag har blivit något jag kan längta efter. Jag tycker det är hur härligt som helst att sitta i baren och äta i lugn och ro och samtidigt kolla på en hockeymatch.
 
Att vara helt anonym är nog det jag uppskattar mest med att resa bort. Ingen vet vem jag är och just det gillar jag. Gissar att det är just därför som jag trivs så bra i storstäder också.
 
Nu ligger jag på hotellrummet och trycker godis.
Imorgon är en ny dag med nya äventyr (och även kladdkakans dag)
 
Göteborg by night! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?