Ny vecka innebär nya möjligheter.

Måndag idag och jag är trött, tröttare än vad jag brukar vara.
Tror att helgens äventyr har satt sina spår.
Igår hade jag ingen lugn stund på hela dagen och dessutom la jag mig senare än vanligt och det verkar straffa sig idag.
 
Så nu sitter jag i lägenheten i Umeå med pyjamasen på och slappar i soffan.
Jag har ett par roliga veckor framför mig. Den här veckan ska jag åka till både Göteborg och till Jönköping, vilket jag ser fram emot enormt mycket.
Nästa vecka blir det även några dagar i Sundsvall. Det innebär att jag är tillbaka i Skellefteå i slutet november, lagomt till det är dags att adventspynta hemmet.
 
Nu ska jag ta en kopp te innan det är dags att sova. Yes, ikväll blir det en tidig kväll för mig!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?