Plötsligt har det gått 5 veckor och det är dags att flytta hem igen

Imorgon flyttar jag ut ur lägenheten som jag har bott i här i Umeå de senaste fem veckorna. Tänk vad fem veckor går fort... Fr.o.m måndag börjar jag pendla mina 4 timmar/dag igen. Men det känns okej tycker jag. Jag åker gärna hem till min lägenhet i Skellefteå under december månad då jag kommer lägga mycket energi på julinredning och julmys på kvällarna. Planen är att jag ska hitta ett mer långvarigt boende i Umeå efter nyår igen.
 
På fredag åker jag ner till Sundsvall och firar min systersons födelsedag, det blir födelsedagskalas, familjemiddag och bad på Himlabadet. Ytterligare en helg bortrest alltså, men jag ser fram emot att åka ner till Sundsvall då jag inte varit där på hela hösten.
 
Nu ska jag fortsätta "flyttstäda".





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?