En vanlig kväll i Umeå

Torsdag igen, vilket betyder att jag åker hem till Skellefteå imorgon.
Men jag trivs sjukt bra i lägenheten här i Umeå.  Jag jobbar mellan 7.30-16.00 varje dag, efter jobbet går jag direkt till gymmet och tränar 1 timme. På vägen hem handlar jag lite och vid 18-tiden är jag hemma.
Väl hemma äter jag middag och slappar i soffan resten av kvällen. Japp, jag har blivit en soffliggare som inte gör ett skit på kvällarna och det är himla skönt. Eller jo, jag pratar i telefon och dricker te hela kvällarna. 
Soffläge i Umeå
 
Just nu är det snöstorm ute och det känns extra bra att sitta inrullad i en filt i soffan med en tekopp i handen.


 Hanna ♡

fin blogg :)
Skönt att kunna få in en bra rutin för träningen det är mitt största bekymmer...



URL: http://plumplum.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?