Lördagkväll

 
Jag är hemma i Skellefteå i helgen, efter en vecka i Umeå.
Jag måste erkänna att jag stortrivs i lägenheten i Umeå! Finns en risk att hon som äger lägenheten får dra mig ut ur den om 4 veckor.
 
Men nu är det helg och jag gör inte så mycket. Igår kväll var Frida här och fredagsslappade framför tv.n med mig. Idag har jag jobbat på Friskis och ikväll blir det en TV-kväll, jag laddar upp inför "Så mycket bättre" som så många andra.
 
Annars, det är höst, grått och kallt. Och jag har varvat ner rejält. Jag jobbar, tränar och slappar i soffan på dagarna och tycker faktiskt att det är ganska skönt. Normalt brukar jag älska hösten, alla vackra färger och så. Men den här hösten måste ju vara den gråaste hösten på flera år.
 
Jag tog en bild från mitt köksfönster idag. Jag tog samma bild för exakt ett år sedan, den 18 oktober. Kolla skillnaden så förstår ni vad jag menar med en grå höst.
 
Idag, 18 oktober 2014.
 
Ett år sedan, 18 oktober 2013.
 
Den här hösten har det därför inte blivit några långa, härliga höstpromenader i skogen och jag saknar det lite...
 
Nu ska jag hacka upp morötterna och gurkan så att jag har nått att tugga på framför TV.n ikväll.
 
TREVLIG KVÄLL!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?