Det blir nog bra ändå... hoppas jag.

Det är fredag och jag är kvar i Umeå för första gången. Känns konstigt att inte åka hem till Skellefteå.
Min lägenhet här i Umeå är fortfarande tom och jag sitter på en madrass på golvet just nu. Det stora flyttlasset går nästa helg. På söndag åker jag upp en sväng till Skellefteå och börjar packa flyttkartonger.
 
Jag måste erkänna att det känns himla tråkigt att lämna min lägenhet i Skellefteå. Jag har bott i den i snart 2 år och jag älskar den lägenheten. Jag har lyckats inreda den precis som jag vill ha den, köket var perfekt för mig som trivs bäst vid köksbänken och läget nära älven var precis det jag ville ha.
 
Men nästa helg ska min lägenhet alltså tömmas och jag kommer hyra ut den i andra hand.
 
 
 
 
Jag hoppas att jag kommer trivas lika bra i min lilla lägenhet i Umeå...
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?