Sju veckor går fort när man har roligt...

Idag började jag att jobba igen efter 6 veckor och 5 dagars ledighet. Men vilken fantastisk sommar jag har haft.
Bläddrade nyss tillbaka på min blogg för att se allt jag har hunnit med den här sommaren.
 
Stadsfest, Stockholmsresa med Malin, Ålandskryssning, Gröna Lund med Reema, besök hos Ida, möhippa i Jönköping, roadtrip till Dalarna med Jessica, besök av Fredrik, Trästocksfestivalen, Carolines bröllop i Jönköping, besök på High Chaparall, roadtrip med familjen i södra Sverige och Dalarna, häng i stugan och dessutom har jag solat och badat en hel del denna sommar.
 
Jag har faktiskt skrivit ner i kalendern alla gånger som jag har solat och badat i sommar och jag har lyckats pricka in hela 13 dagar av sol och bad. Visst att vädret den här sommaren har varit kallt, mulet och tråkigt men jag har lyckats vara på platser där solen har lyst mellan varven, så därför tänker jag inte klaga på denna sommar.
Enligt mig har den här sommaren varit fantastiskt bra, det enda tråkiga är att det inte har varit så många varma kvällar för att kunna sitta ute på uteserveringar.
 
Men nu är höstterminen här och det känns skönt och roligt att börja arbeta igen. Har mycket att se fram emot den här hösten. Jag flyttar till Umeå på heltid och ska upptäcka en ny stad, vilket alltid är lika spännande. Även på jobbet kommer det hända en hel del roliga saker.
 
Jag är taggad för hösten 2015 helt enkelt!
 
Nu: kolla mailen





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?