Sommar sommar sommar...!

Vilken vecka det har varit, varmt och soligt varje dag. Självklart har jag passat på att hänga på stranden den här veckan.
 
I onsdags när jag kom hem till Skellefteå efter semestern slängde jag in resväskorna i lägenheten och drog genast i väg till Falkträsket där jag solade och badade resten av dagen. På eftermiddagen fick jag besök av Frida, det blev en enkel middag på MAX. Härlig slapp dag helt enkelt.
 
I fredags tog Frida och jag en heldag vid havet. Det var underbart.
 
Härlig dag vid Boviken
På kvällen drog vi hem till Frida och käkade middag på balkongen och surrade bort hela kvällen.. Helt perfekt fredag.
 
Igår, lördag, åkte jag direkt till stranden igen. Solade hela dagen och på eftermiddagen blev det pizzamiddag hos mig. Frida och Jessica kom förbi och vi satt ute i gräset och åt pizza. Senare gick jag och Jessica ner till Kyrkholmen där Sarah Dawn Finer spelade. Trevlig kväll i solnedgången och bra avslut på lördagen
 
Sarah var lika fantastisk som hon alltid är.
 
Jag och Sarah Dawn Finer
 
Idag drog jag återigen till stranden när jag vaknade. Fick sällskap av Sofie, men molnen drog in efter lunch så det blev ett kort strandbesök idag.
 
Nu ligger jag i sängen och ska snart göra ett ryck.
Det är dags för mig att börja packa inför flytten. Flyttkartongerna står redo i hallen. Jag åker till Umeå ikväll och tänker fylla bilen med så mycket jag kan. Ja, snart är jag Umeåbo på heltid... konstigt.
 
Nu: göra en adressändring
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?