Innan veckan är slut så...

Jag har haft en riktigt rolig helg. Full fart från morgon.... till morgon (typ).
Jag berättar gärna mer om helgen, men just nu orkar jag faktiskt inte.
 
Just nu ligger jag i sängen i min lilla "cell" i Umeå. Jag kollar på en serie på plattan, leker med mobilen och har datorn i mitt knä samtidigt. Allt för att fördriva kvällen här.
 
I övrigt så mår jag inte särskilt bra. I går när jag kom hem från jobbet hade jag lite feber och gick och la mig redan klockan 20.00. Idag är jag feberfri men har ont i kroppen och i vänster öra. Vad är det för förkylning som går nu som aldrig vill släppa?! För bara tre veckor sedan hade jag feber och nu är jag risig igen. Jag känner panik och stress över att inte kunna träna.
 
Energinivån är låg och jag kommer nog lägga mig riktigt tidigt ikväll också. Gissar att det blir en hel del bloggande veckan, vad ska jag annars göra här i cellen om kvällarna...?!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?