Nyårsafton 2014!

År 2014 kunde inte avslutas på bättre sätt. Jag fick avsluta året hemma hos mig tillsammans med fem personer som har gjort detta år till ett av det roligaste på länge (Tack för det!). Jag känner en enorm glädje och stor tacksamhet över att få hänga med dessa människor. De ger mig så mycket energi, skrattanfall och självklart en massa galna minnen. Gissa om vi är redo att göra 2015 ännu lite roligare?!
 
Redo att fira in det nya året tillsammans
 
 
3-rätters middag i mitt lilla kök
 
 
Fotografering
 
Polisen i Skellefteå hade en lugn natt så vid 12-slaget kom dom och firade in det nya året tillsammans med oss.
(Nej, vi misskötte oss inte om någon trodde det, det var bara så enkelt att vi var trevligast att hänga med på nyårsnatten) 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?