Ja det var en kväll i juni...

Min plan var ju att njuta av försommaren och vara ute så mycket som möjligt. Men regn, kyla och extrema vindar har gjort att jag mest har hållit mig inomhus hela våren. Så tråkigt!
 
Men i helgen fick jag lite sommarkänsla i alla fall.
I fredags var jag, Reema och Frida på VIP-kvällen och premiäröppningen av Skellefteås helt nya nattclub "BryggCC". Den har fått stans bästa läge med utsikt över älven och vi hängde på balkongen större delen av kvällen.
Reema och jag testade nattclubens alkoholfria drinkar i fredags. Supergoda!
 
Frida och jag på "BryggCC" balkong
 
 
Helt nybyggda lokaler precis vid älven
 
En selfie på Reema, mig och Frida
Utsikten från BryggCC klockan 23:55 på fredagkväll
 
I lördags hade jag fullt upp, shopping, nagelfix, storhandling och fix i hemmet. På kvällen drog jag till Marcus och spelade spel. På vägen hem bestämde jag mig för att vara ute och njuta av den magiska sommarnatten. Åkte runt i Skellefteå och fotograferade naturen i midnattstimman
Utsikten över Skellefteå från Vitberget klockan 01.00 på natten
Jag är så himla glad att jag äntligen har blivit bilägare så att jag kan köra runt på nätterna och uppleva alla vackra platser.
 
Vid 03.00 hittade jag hem igen och sov några timmar. Men redan klockan 9.00 vaknade jag av att solen sken in genom fönstret. Ute var det strålande sol, 12 grader varmt och nästan vindstilla så jag hoppade genast i träningskläderna och tog en långpromenad runt älven. Måste ju passa på när vädret är okej.
 
Morgonpromenad runt Skellefteåälven
På eftermiddagen blev det middag med Jessica innan jag körde ner till Umeå igen.
 En riktigt bra helg med andra ord, och för första gången i år så har jag fått lite sommarkänsla.
 
Nu: ta det lite lugnt...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?