Midsommar 2015 -bilder

Midsommaren 2015 firade jag i Fränsta tillsammans med hela familjen.
Vädret blev riktigt bra så det blev en hel del utomhusaktiviteter i helgen.
 
Midsommarafton
Vi åkte till Borgsjö hembygdsgård och dansade runt midsommarstången
  
       Systrarna Silwer                                                           och Bella och jag dansar
 

 
 
Efter dans kring stången åkte vi hem och jag fick uppgiften att göra midsommarkransar, blev ganska nöjd med resultatet ;)
 
 
 
Midsommarmiddag och mat i mängder
 
 
Efter middagen kastade vi Jumbogrisar. Sommarens roligaste spel!
 
 
Vi åkte en sväng till stugan i Gissjön och jag passade på att plocka liljekonvaljer
 
 
 
På kvällen spelade vi kubb, tjejerna mot killarna och resultatet blev 1-1.
 
På midsommardagen satt vi ute hela dagen och njöt av solen som vi längtat efter så länge. På kvällen åkte vi till sommarstugan och storstädade den.
 
På söndagen åkte vi hem till Marie och Larry i Sundsvall och firade Maries födelsedag.
 
Marie och jag i skuggan i Sundsvall
 
 
Supergod grillmiddag på Marie och Larrys uteplats
 
Maries födelsedagstårta
 
 

Vid 20.00 hoppade jag in i bilen och körde hem till Umeå. Vacker kvällssol och lätt dimma täckte ängarna.
 
Nu har jag nedräkning till semestern. Två arbetsdagar kvar och sen går jag på semester i hela 7 veckor. Ser fram emot det!
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?