Woohoo! Snart är det sommar!

Hade en fantastisk helg i Skellefteå. Solen sken och jag hann träffa flera vänner.
På fredagskväll blev det en spontan krogrunda på stan med Jessica, flera månader sedan sist och hur trevligt som helst.
På lördag kom Reema förbi mig på dagen och på kvällen åkte jag hem till Jessica. God middag, balkonghäng i solskenet, tjejfilm och planering av sommarens roadtrip runt Sverige var det vi ägnade lördagskvällen åt.
Tog en promenad hem mitt i natten och fick verkligen sommarkänslor, tiden då det är ljust dygnet runt är äntligen här och det ger mig energi.
På söndagen åkte jag hem till Malin och planerade sommarens Stockholmsresa och Ålandskryssning, jag har så himla mycket att se fram emot denna sommar vilket känns fantastiskt.
På söndagkväll kom Lisa förbi mig och vi tog en promenad i kvällssolen. Vi tittade även förbi Frida senare på kvällen. Vid 23-tiden hoppade jag in i bilen, lämnade soliga Skellefteå och körde till ett regnigt Umeå.
 
Slapp i kökssoffan på söndagkväll
 
 
Härlig promenad med Lisa på söndagkvällen
 
Och idag passade jag och några kollegor på att köpa glass på rasten. Soligt men svinkallt i Umeå idag.
Yoghurtshoppen mittemot Konsum i MVG-gallerian kan jag rekommendera!
 
Snart är det helg igen och jag hoppas att värmen kommer då.
 
Nu: borsta tänderna
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?