Det regnar i Umeå men vad gör väl det...

Måndag igen och jag är tillbaka i min lägenhet i Umeå efter en helg i Skellefteå.
Helgen har varit bra. Fredagkvällen tillbringade jag i soffan och somnade redan vid klockan 23, ovanligt tidigt för mig.
I lördags jobbade jag på Friskis & Svettis efter att ha tagit en lång promenad runt Skellefteå i ösregn.
På lördagkväll kom Frida och hängde hos mig. Det blev pizza och rosé framför hockeyn. Planen var att vi skulle gå ut och kolla läget på stan men vi drabbades av "pizzakoma" och därför blev det en tidig kväll även på lördagen.
 
Pizza framför hockeyn
 
 Jag redo för en kväll på stan, men det fick bli en kväll i soffan i stället.
 
På söndag sken solen och jag gick på en morgonpromenad när jag vaknade. Det är typ omöjligt att hålla sig inomhus soliga vårdagar som igår. Jag älskar verkligen den här årstiden.
 
Träden börjar grönska i Skellefteå, samtidigt som det ligger några snöhögar kvar på vissa ställen.
Vid lunch kom Lisa och Reema förbi, det blev ett besök på Solbacken innan det var dags för mig att packa ihop allt och köra ner till Umeå igen.
 
En lugn och trevlig helg med andra ord.
 
Den här veckan har jag inte så mycket planerat men en fika med kompis och hård träning har jag tänkt hinna med.
 
Nu: fixa morgondagens lunchlåda
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?