En helg i Sundsvall

Jag landade i Umeå natten mot fredag för att kunna jobba sista dagen på arbetsveckan.
På fredagseftermiddag packade jag bilen med kakor och paket och körde ner till Sundsvall.
I Sundsvall blev det stort firande för Bella på lördagen. Födelsedagskalas och familjemiddag som avslutade med Eurovisionfinal.
 
 
 

 
Ja det blev verkligen en hel dag med firande för 9-åringen och mycket sötsaker blev det.
 
På söndagen så följde jag med Bella och Gabbe på deras träningar
 
Först var vi på Bellas Friidrottsträning
 
Och efter det åkte vi till Gabbes fotbollsträning
 
Efter alla träningar åkte vi till Birsta och provade klänningar och vi passade även på att köra in till stan där jag fick öva att fickparkera. Bjöd nog många åskådare på ett gott skratt när jag parkerade på samma fickparkering ungefär 25 gånger, men nu är jag proffs... typ.
 
Vid klockan 20 körde jag hem till Umeå igen. Det var en helt fantastisk solnedgång och det kändes helt underbart att köra bil hem i sommarnatten och dunka musik på hög volym hela vägen.
 

Började t.o.m att fundera på om jag ska åka ut på en roadtrip genom Sverige i sommar, besöka städer som jag aldrig besökt och tälta ute i skogen. Någon som är sugen på att haka kanske?!
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?