Stockholm, Linköping och Jönköping

Förra veckan blev det en hel del resande.
På onsdagmorgon flög jag till Stockholm, efter en arbetsdag där så hoppade jag på tåget till Linköping.
 
 
Det blev två givande dagar i Linköping och jag hann även med att kolla runt lite i staden. En kväll besökte jag Domkyrkan i Linköping
Mycket vacker kyrka
På fredag eftermiddag hoppade jag på en buss till Jönköping. Hälsade på Carro och Simon över helgen. På fredagkväll blev det Idol och chips i TV-soffan.
 
På lördag åkte vi ut på en shoppingrunda.
Jag och Carro
Vi hann även med att besöka en kompis till Carro på eftermiddagen.
På lördagkväll kom några kompisar till Carro förbi och senare tog vi en buss in till stan.
 
Det blev en natt på dansgolvet på "Sliver" i Jönköping
I söndags kollade vi igenom Carro och Simons bröllopsbilder innan jag hoppade på en buss och började resan hem till Umeå igen.
 
Nu är det ny vecka och jag sitter mest och jobba med budgeten på dagarna. Kvällarna är kalla och mörka men jag försöker tvinga ut mig på en kvällspromenad ändå.
På torsdag blir det Stockholm och på fredag tänker jag ta en lugn hemmakväll i soffan, som jag har längtat efter en lugn och skön fredag hemma under filten.
 
Nu: kolla Blocket
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?