25 oktober 2015.

Två veckor har det gått sen jag skrev här senast. Det har varit två veckor med mycket resande.
Förra veckan blev det två arbetsdagar i Stockholm
 
Höst i Vasaparken, Stockholm.
 
God hotellfrukost
 
 
På fredag åkte jag upp till Sundsvall och Fränsta för att hämta min bil. Det var några soliga höstdagar så vi hängde i sommarstugan på lördagen.
 
 
 
Korvgrillning i Gissjö
 
Utsikten från sovrumsfönstret

 
 
Spelade Monopol på lördagkväll och jag förlorade...
På söndagen skulle jag köra hem till Umeå, men då oljelampan började blinka på bilen så fick jag lämna den där. Så jag blev tvungen att ta tåget hem.
 
Den här veckan har det varit full fart.
På måndag var jag ut och käkade med några kollegor efter jobbet.
 
Och i onsdags var jag ut på Olearys och käka middag med kompisar.
I torsdags flög jag ner till Stockholm över dagen och i nu i fredags hoppade jag på en buss upp till Skellefteå efter jobbet.
 
Så den här helgen har jag besökt Skellefteå för första gången sedan jag flyttade för två månader sedan. I fredags hängde jag hemma hos Frida, på lördag tog jag en fika med Lisa och resten av helgen tillbringade jag hos Therese i Bureå. En trevlig helg med kompisarna helt enkelt.
 
Nu är det söndagskväll och jag ska förbereda mig lite för kommande vecka. Japp, det blir några resor nästa vecka också.
 
Nu: äta choklad!
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?