Umeå, Stockholm, Umeå, Sundsvall, Umeå

Vecka 40 är slut och för mig blev det en vecka fylld med resor.
 
Måndag och tisdag jobbade jag som vanligt här i Umeå. Men tidigt på onsdagsmorgon flög jag ner till Stockholm. På onsdagkväll mötte jag upp Fredrik och vi var och käkade på en Mexikansk restaurang på Odenplan, supergod mat!
 
 
Efter middag gick vi in till MOOD-gallerian, mötte upp Fredriks kompisar och satt på en uteservering hela kvällen

På torsdag blev det jobb på dagen och på kvällen blev det strosande i Gamla stan, middag på Söder och en snabb fika på Espresso house med trevligt sällskap innan jag drog ut till Arlanda. Klockan tolv på natten landade jag i Umeå igen
 
Bild över ett mörkt Umeå
 
På fredag efter jobbet blev det pizzakväll med tjejkompisar, för mig blev det inte så sent då jag skulle upp tidigt på lördag. För i lördags hoppade jag in i bilen och körde till Sundsvall. Väl framme började vi med att åka upp till Södra Berget, där vi gick Björnstigen.
 
 
En groupie från Södra berget
 
 
På lördagkväll var vi och såg Timrå spela mot Vita hästen.
 
På söndag åkte vi runt på barnens olika träningar och vid 21 hoppade jag på tåget mot Umeå igen. Bilen lämnade jag i Sundsvall för lite service och besiktning.
 
Nu är det ny vecka och igår hade jag besök av en kompis från Skellefteå, mycket trevligt.
 
Den här veckan blir det inget resande, det blir en hemmavecka vilket ska bli himla skönt.
 
Nu: kvällsfika
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?