Brudkista- före och efter

Jag har pysslat i lägenheten nästan varje kväll i över en vecka. Men just ikväll tar jag det lugnt, sitter nu i soffan, har tänt ljus med doft av Jul (nu börjar nedräkningen till jul) och ska snart ta en kopp kanelte.
 
I söndags tog jag tag i ommålningen av min brudkista som min morfar snickrade ihop till mig för ca. 25 år sedan. Kistan har stått i förrådet de senaste 10 åren, men nu har den kommit till användning igen. Men för att kistan ska passa i mitt hem så blev jag tvungen att måla den vit. Jag är supernöjd med min nymålade kista. Bjuder på före- och efter bilder.
 
Den gamla brudkistan innan ommålning
 
Och så här fin blev den när den var färdigmålad
 
Nu använder jag brudkistan som TV-bänk och jag tycker den matchar ganska bra till mina andra möbler.
 
Nu: ta det lite lugnt och äta en äppelmuffins 


 Lillasyster

Jättefint!😀👍 Passar ju toppen till dina andra möbler👌



URL:



 Mamma

Bra jobbat.

Den blev ju så fin!



URL:






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?