Sista rycket, nu ökar jag!

Som ni vet så är jag med i en challenge där målet är att förbättra hälsan. Under 90 dagar följer jag ett träningsschema och ett kostschema. Idag har det gått 83 dagar och jag är alltså snart i mål (för denna gång). Under de här 12 veckorna har jag varit extremt osocial och följt mina scheman slaviskt. Jag har inte ätit något onyttigt (med några få undantag som jag kan räkna på fem fingrar) och mitt mål är att vara i mitt livs bästa form den 11 april.
 
Jag har ätit mer mat än vad jag någonsin gjort tidigare och jag har tränat mer än någonsin. Den här helgen har jag börjat "sista rycket". Jag har promenerat ett par mil i vårsolen på förmiddagarna och tränat i gymmet på eftermiddagarna, jag har därför gått runt i träningskläder från morgon till kväll den här helgen och inte umgåtts med en enda människa, lite tråkigt kanske men fr.o.m nästa helg kommer jag vara mer social igen.
 
Nästa söndag kommer jag presentera mina resultat här på bloggen men fram till dess kommer jag träna lite extra hårt.
 
Efter ett hårt gympass igår landade jag direkt i soffan när jag kom hem.
 
Nu: äta ägg, ägg och ägg.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?