Sommaren 2017- del 1

Jag har haft semester både från jobbet och från bloggen. Men det tänker jag ta igen nu. Som vanligt har jag rest runt hela Sverige denna sommar och självklar vill jag spara bilderna från alla resor här. 


Första delen från semestern kommer här:

Den 6 juli åkte jag till Sundsvall och det var fint väder så det blev en heldag vid poolen. Den 7 juli åkte jag vidare till Gissjö där även solen visade sig. Bad och fiske i sjön första dagen men sen blev vädret sämre igen.

Det var Sveriges längsta loppis den helgen och vi hade ett bord i Fränsta. Fint väder och bra försäljning.


En regnig dag åkte vi på en liten roadtrip i Jämtland. Det blev Mus-Olle i Östersund och världens godaste glass i Bräcke

Flera kvällar var vi ut på Björnsafari kring stugan, men det enda vi fick se var en hare och rådjur. Fina solnedgångar bjöds det också på.

Lördag 15 juli åkte jag, mamma, Marie, Bella och Gabbe på en weekend till Sollefteå. På dagen solade och badade vi då det vara kanonväder. På kvällen var vi på Diggiloo. Hur mysigt som helst med picknick i gräset och underhållning av David Lindgren, Tommy Nilsson, Charlotte Perelli m.fl. 


Den 17 juli åkte jag hem till Umeå och tog det lugnt ett par dagar. De dagar det regnade ute passade jag på att jobba.

Åkte upp en helg till Skellefteå och träffade kompisar. Det blev räkmacka i Stackgrönnan, grillning hos Lisa och Trästocks.

Här slutar del 1 av mina semesterinlägg. Men mer bilder kommer i del 2.



 Lillemmish - mode - inspo - mamma

härliga bilder =)

ha en fortsätt bra helg

kramizz



URL: http://nouw.com/lillemmish






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?