Skellefteå, advent och snö!

Förra helgen besökte jag äntligen Skellefteå igen efter 5 månaders frånvaro.

Himla roligt att få åka upp och träffa kompisarna igen. Jag bodde hos Jessica och vi firade in advent genom att plocka granris i vinterklädda skogar och kollade på julfilmer. Vi passade även på att ta en krogrunda där vi mötte upp kompisar.


Tyvärr tog jag inte så många bilder från Skellefteå.


Annars har jag tagit det väldigt lugnt de senaste 3 veckorna. Jag har nämligen haft min livs värsta förkylning. Extrem halsont, ont i örat och förkylning i ca. 16 dagar. Efter 11 dagar utan förbättring gick jag till vårdcentralen där jag fick svaret att det bara är att vänta ut... Den här veckan har det vänt och idag mår jag bra så nästa vecka ska jag börja träna igen efter 4 veckors uppehåll.

Den här helgen har jag fixat och grejat. Igårkväll klädde jag granen och en kompis kom förbi en sväng. Idag har jag handlat och städat. Imorgon har jag bjudit hem ett stort gäng på Afternoon tea så har förberett inför det nu ikväll. Blir trevligt med fullt hus imorgon.

Nu: sova!






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?