Trettonhelgen, Jönköping och lilla Stina!

Nu sitter jag på tåget upp mot Umeå efter några mysiga dagar hos lillasyster i Habo, utanför Jönköping.
Jag åkte ner på trettondagsafton med tåg, 11-timmars resa men himla smidigt ändå.
Väl framme i Habo fick jag äntligen träffa min nyfödda systerdotter Stina, två månader gammal.
 
Marie och barnen var också i Habo så därför hade vi julklappsutdelning och lilla julafton när jag kom fram på torsdagskvällen.
 
 
På fredag åkte vi till Eksjö och besökte min kusin Åsa och hennes barn. Vi käkade lunch, bowlade och fikade på stan. En rolig dag i Eksjö.
 
 
På lördag åkte Marie och barnen hem till Sundsvall så då tog Carro och jag en tur på stan i Jönköping
 
Igår var det söndag och vi tog det väldigt lugnt. Lilla Stina fick ställa upp som modell när jag skulle fota, det var inte så populärt...
 
 
 
Nu sitter jag som sagt på tåget upp till Umeå men om två månader får jag äntligen träffa lilla sötnöten igen.
 
Nu: läsa lite...





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?