Och sen sist har jag...

Jag har gjort massor som vanligt. Det har gått flera veckor sedan jag bloggade sist och tänker skriva om en del av mina äventyr.


För två veckor sedan hade jag besök av Ida från Stockholm. Vi hade världens härligaste helg med besök på flera muséer och långa frukostar i myskläder. 


Förra helgen var jag hem till Fränsta. Pappa hjälpte mig lägga på vinterdäcken och jag plockade flera julgranar så jag kan klä in hela min lägenhet i granris. Det var vackra höstdagar i Fränsta så jag passade på att fota lite



Den här veckan har det varit fullt upp på jobbet, det är budgettider och det arbetet tar tid. Måste t.o.m. jobba lite i helgen för att hinna göra klart allt i tid.


Men lite roligt blir det i helgen också. Frida kommer hit med sina kids, de ska på ponytävling så jag ska försöka hinna kolla lite på tävlingarna också. Trevligt med sovsällskap även denna helg.

Nu slappar jag i soffan med årets första glas julmust. Nedräkningen till jul har börjat...






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?