Välkommen hem till mig!

Jag har bott i lägenheten i en månad nu och det känns fortfarande overkligt. Den är nästan för bra för att vara sann. Den har allt jag önskar. Ligger direkt bredvid Umeå Stadshus, 2 minuter ner till älven och 5 minuter till Rådhustorget. Dessutom har jag för första gången någonsin en tvättmaskin, en diskmaskin och fullstora kyl o frys i lägenheten. Inte nog med det, den är så charmig med fina golv, stora fönster och 3 meter till tak.


Det är många som har väntat på bilder och jag känner att det är dags för det nu. Det saknas fortfarande några möbler och tavlor men annars har jag fått i ordning.

Så välkommen in till mina 105 kvm!

Direkt till höger från hallen ligger gästrummet eller "Klockrummet" som det också kallas. Det är inte riktigt klart än men planen är att det ska inredas i blått och guld.


Direkt till vänster från hallen är duschrummet med tvättmaskin. Det är inte så mycket att se men bjuder på på några bilder ändå. Det är lägenhetens otrevligaste rum men som tur är behöver man inte tillbringa så mycket tid där.

Precis före vardagsrummet kan man ta vänster mot köket men först kommer man till toaletten. Köket är stort och har många skåp till förvaring, helt perfekt för mig.

Svänger man höger i köket så kommer man till mitt sovrum. Det är stort och jag har fortfarande mycket kvar att köpa dit. Ny säng, trevligare sminkhörna och tavlor ska fixas. När man passerat mitt sovrum finns två walk in closets där jag får plats med alla mina kläder.


Från sovrummet kan man gå in till vardagsrummet men jag har valt att stänga för den dörren så vi måste backa tillbaka till hallen för att komma till vardagsrummet. Här kommer bilderna från mitt favoritrum.


Så, det var den lägenhetsvisningen. Vill ni se den i verkligheten så är ni välkomna hit eller om ni behöver en sovplats i Umeå så hör av er. 


Gissar att det kommer fler bilder härifrån närmare jul men då är lägenheten julinredd.

Nu: vila i soffan






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?