När livet rullar på och jag bara ler!

Sommaren 2018 har varit den bästa på många år, inte bara vädermässigt utan även när det kommer till allt jag gjort och alla människor jag har mött.

Just nu ser det ut som att min höst kommer bli precis lika rolig och spännande som sommaren har varit.

Jobbmässigt kommer det bli spännande och lärorikt. För några veckor sedan blev det klart att jag ska hoppa in och jobba på Ekonomienheten i Stockholm. Det innebär nya arbetsuppgifter, mer jobb och många resor till Stockholm i höst. Att jag, efter snart 5 år på myndigheten, fortfarande får chans att utvecklas och lära mig nya saker känns enormt roligt. 

Jag kommer lägga mycket fokus på arbetet men självklart kommer jag roa mig på min fritid. På onsdagar blir det häng med Onsdagsgänget som vanligt. Jag har även anmält mig till en buggkurs, nybörjarbugg en kväll i veckan. Känns himla kul att få lära sig bugga. Dessutom hittar jag fler och fler vänner i Umeå som jag trivs med så spontana kvällar på stan räknar jag med i höst.
Jag kommer även lägga mycket tid på gymmet. Träning blir viktigare och viktigare för mig och just nu är mitt fokus att bygga muskler. Jag har en träningsplan för hösten och jag ska nå det målet jag har satt upp. Trodde aldrig att jag skulle känna sån glädje i träning som jag gör.

Mitt liv rullar på och det blir lixom bara roligare och roligare samt bättre och bättre. Jag ler när jag vaknar och är full av energi varje dag. Just nu vill jag inte ändra på något i mitt liv utan bara njuta av allt jag får uppleva och lära mig. 
Hösten är här och jag ler ♡

Nu: Sova skönt i hotellsängen, imorgon är en ny dag här i Stockholm. Yeey!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?