Sommaren 2018- del 1

Jag avslutade förra inlägget med att skriva att jag ska försöka uppdatera bloggen under semestern. Det gick ju urdåligt, min semester är slut och jag har inte skrivit ett enda inlägg.

Men sommaren har varit helt fantastisk i alla fall, kanske den bästa någonsin. Jag har hunnit göra massor och ska skriva ner en del här, men uppdelat på flera olika inlägg. 

Under min första semestervecka körde jag ner till Sundsvall för att sedan fortsätta ner till Norrtälje där det var bröllop. Min kompis Ida gifte sig den 7 juli och det var ett fantastiskt vackert bröllop. Här är några bilder






Jag sov en natt i Norrtälje innan jag drog upp till Fränsta. Hela veckan i Fränsta och stugan i Gissjö blev det sol och bad. Som de flesta vet så är jag soldyrkare så självklart passade jag på att sola från morgon till kväll i stugan.






Det har blivit tidiga morgondopp och sena nattbad. Jag har försökt simma några kilometer varje dag för att inte förfalla totalt.




I mitten av juli var det Sveriges längsta loppis i Fränsta och vi försökte sälja lite skräp, det gick inte särskilt bra. Skyller på att det var ca. 30 grader varmt.

Förutsättningen på min semester kommer i ett annat inlägg.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?