Nu är det helg igen!

Det är fredag och jag ser fram mot en lugn helg här i Umeå.
Förra helgen var jag i Skellefteå och jag hade en riktig rolig helg där, trots att jag inte fick träffa alla som jag ville träffa...

På fredagkväll åkte jag till Frida där det blev tacos och fredagsmys med henne och hennes barn. Senare på kvällen kom även Jessica och Sofie förbi. Det blev en riktig tjejkväll där vi snackade skit, åt ost och kex och drack ett glas vin. Helt perfekt fredag med finaste vännerna och jag önskar att alla fredagar kunde vara som den.

På lördag gick jag på stan i Skellefteå, blev lite småshopping. Det var fullt ös i stan, både Vintersim och Pridefestival så det var mycket folk i rörelse.

På lördagkväll hade Lisa förfest så Sofie och jag hängde där tillsammans massa folk. Roligast var att jag äntligen fick prata lite med en kompis som jag inte träffat på flera år. Jag och Sofie drog senare på Brygg och dansade hela natten, även Jessica gjorde oss sällskap på dansgolvet. En riktig rolig kväll så vi stannade till stängning som vanligt. 

På söndag passade Lisa och jag på att äta brunch på Brygg CC. Jag har sagt det så många gånger tidigare, brunchen på Brygg rekommenderas verkligen, den är obeskrivligt bra! Mysigt att äntligen få hänga med Lisa en stund också.

Efter brunchen drog jag hem till Umeå igen, full av energi efter en helt perfekt helg. Tänk om jag kunde få hänga med alla dessa människor varje dag :)

Även helgen för två veckor sedan var riktigt lyckad. Då var det barndop för lilla Stella här i Umeå. Dopet var i Ersmarks kyrka på dagen och sedan var det gemensam middag på Harriets på kvällen. Här kommer lite bilder från det.








Just denna fredagkväll ligger jag i soffan och slappar. Räknar med att det blir mycket träning i helgen och finns även planer på att grilla i det vackra vintervädret på söndag.

Nu: ta en dusch






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?