Nyårsafton 2017!

Dagen innan nyårsafton drog jag och Jessica till Luleå på en hotellweekend. Ingen av oss är särskilt intresserade av att fira nyår så i år bestämde vi oss för att dra iväg och göra nått annat. Bara att vi i förväg bestämde vad vi skulle hitta på gjorde att jag faktiskt såg fram mot nyår detta år.

Och det blev kanske det bästa nyårsafton på flera, flera år. Vi tog långpromenad på isen, gick på spa, unnade oss behandlingar och bara slappade. Det var verkligen helt perfekt. Troligtvis göra vi om detta även nästa nyår.

Här är bilder från spa-helgen i Luleå.
Vacker frostig kyrka i kalla Luleå 

Vacker utsikt vid frukosten på hotell Sense

På ispromenad 

På Spa när snön vräkte ner ute




Fyrverkerier vid vattnet

Nyttig frukost på nyårsdagen

Alltid lika härligt med lugna hotellweekends och Sense i Luleå rekommenderas, väldigt fint, härligt spa och bra frukostar. 

Nu är januari här och jag har jobbat några dagar den här veckan. Men det känns som luften har gått ur mig nu efter jul och nyår. Det enda jag vill är att ligga i soffan med en kopp te och kolla på serier. Och det är precis vad jag ska göra denna helg. Sova länge och bara slappa. Ser fram emot det! Men först, imorgon bitti har jag tid med min PT på gymmet, så det kommer nog bli lite träning mellan slappande också...







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?