Helikopterflygning, grillning och minigolf

Förra lördagen var jag ute på äventyr igen, det blev en en heldag fylld av roligheter.

Planen var att Elina, Joel och jag skulle åka bil hem till Andreas, som bor vid havet söder om Umeå, för att grilla och njuta i vårsolen. Men den planen ändrades snabbt då de två helikopterpiloterna i sällskapet tyckte det skulle vara roligare att åka helikopter. Så fick det bli. Vi hoppade in i helikoptern här i Umeå och åkte hem till Andreas för att grilla. Hur galet är det inte att ta helikoptern till lunchgrillningen? Det blev en härlig dag i snön vid havet och solen strålande.

Efter ett par timmar tog vi helikoptern tillbaka till stan där vi fortsatte kvällen med middag på Rex, drinkar på Orangeriet, minigolf på O'Learys, spel på Allstars och efterfest hemma hos mig. Sällskapet lämnade min lägenhet efter kl. 3.00 på natten.

Det blev verkligen en heldag men hur roligt hade vi inte? Sjukt rolig dag! 😄
Här kommer bilderna.













Inser nu att jag inte tog en enda bild från kvällen på stan, så ni får nöja er med helikopterbilderna.

Nu: fredagkväll och slapp i soffan




NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?